måndag 13 januari 2014

Nystart men försiktigt

Min rastlöshet att inte få/inte kunna träna gör min vardag "lite" irriterande.... Men denna vecka skall jag börja försiktigt få igång träningen lite kondition och ett tappert försök att prova Yoga!
Japp du läste rätt! Jag skall pröva Yoga!! 
Tänkte börja med lite lättare övningar

Den som känner mig vet mycket väll att det här har tarvat mycket övertalande men jag vill inte vara sämre än jag skall både pröva och ge det en chans, allt för att ryggen kan bli starkare och rörligare.


Vem vet jag kanske blir en riktig "yoghurt" på det här!
En rapport kommer från den blivande led löse.... 

2 kommentarer:

  1. Lycka till med yogan. Jag har aldrig riktigt fått till det ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det kan behövas lite påhejning! Provat tidigare men det var för avancerat den gången. Nu är det "grundnivå" så det kanske kan passa mig oxå!

      Radera