onsdag 5 december 2012

Vinter Sverige.....

Veckan började med en resa till Stockholm och en intressant seminariedag om trauman  Kanske inte det mest upplyftande ämne men ett område som är viktigt att vara insatt i i mitt yrke och mitt arbetsområde.
Stockholm visade sig i sin vackra vinterskrud, trots kylan så var stan skön att beskåda igen!!

  

Vackert inramad stad i juleljus. Efter att varit från tidig morgon till sen kväll och sett årets prydnad av fasader och gatesmyckningar var det skönt att åka hem. T.o.m funkade tågen trots kylan....men det var dagen innan ovädret kom. 

Idag är jag fast hemma då jag inte kan eller fick åka till jobbet. T.o.m min chef kommendera mig i hemtjänst!!! Så dagen har bestått i telefonsamtal och nät arbete. Tur att vi lever i IT-åldern!!

I morgon hoppas jag få till två pass, ett löppass på fm och ett spinningpass på kvällen, för nu har det varit dåligt på fysiska aktiviteter. Så, på med varm klädsel, använd reflexer så syns vi på gymmet och ute i trafiken!! Halka försiktigt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar