onsdag 6 november 2013

Träning med min PT

Sara redo inför nästa övning.
Ny träningsvecka med härliga pass!
Började  i måndags att träffa min PT Sara som gav mig instruktion och inspiration för bygga upp min styrka, kondition och min löpteknik framöver mot våren. 
Tänk vad små enkla övningar kan ge så mycket känning i muskler som kanske inte ha tränats på rätt sätt.... 

Tisdag morgon följde ett 45 min spinningpass med intervallträning. Madde hade verkligen tokladdat och levererade ett tuff pass till oss med kämpa glöd.  Sådant morgonpass som vi fick nu, de är grymma och få som kan leverera! Stora TACK till dig Madde (igen) som levererade detta till mig. Ser fram mot fler sköna morgonpass!!

Idag onsdag har jag agerat elev, nytt datasystem, hade för avsikt att kört ett löppass men kände mig trött i kroppen tog mig i stället hem för att fortsätta med förarbetena i hallen (omtapetsering + nytt golv på gång) inför helgens arbete. Imorgon, torsdag, så står det två 30 min pass, CX och konditionsträning,  på schemat. Få se om dagens vila ger mer krut i kroppen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar