fredag 22 november 2013

Att tänja ut sin gräns...

Som jag sa igår så väntade ett tufft pass Spinning idag. Jag är sjukt imponerad av mina instruktörer som lägger ner både tid och själ i sina pass.

 

Idag fick jag ytterligare en gång bevittna och bekänna färg, här fanns ingen chans att maska eller hålla igen. Karro H körde verkligen "skiten" ur mig. Med sin härliga coaching så kan man tänja sin gräns vilket jag har gjort idag. Gissa om det kändes tillfredsställande när man klev av cykel och stretcha!!  

Känslan förstärktes i duschen att en härlig 60 min massage stod nu och vänta 30 min senare. Avslappnad och mör i en härlig blandning njöt jag verkligen dessa minuter och nu är benen mer spagetti och kroppen härligt trötta.

Fredag eftermiddag och man kan nästan summera ihop veckans träning med MVG som betyg. Kvarstår gör nu ett hemma pass styrka på söndag och därefter är veckan slut.

Ett S T O R T   TACK till instruktörerna denna vecka!!!
Som har mosat ut all min kraft! 

Ha en skön helg!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Stefan och tack själv, det är ju du som gör jobbet SÅ bra!
    Trevlig helg.

    SvaraRadera