fredag 6 september 2013

Var tar tiden vägen?.....

En ny termin har börjat. Familjen har börjat gå mot nya milstolpar. En har slutat universitetet och söker jobb, en börjar universitetet och har flyttat hemifrån den tredje har bytt skola till en friskola. Dvs. här blåser det friska nya vindar med möjligheter och utmaningar.

Men var tar all tid vägen tack och lov så har jag hunnit med två härliga dagar på jobbet där vi har haft friskvård!! 16 timmar betald friskvård.... med föreläsningar och pass. Att man är bortskämd att få ha fys på jobbet är inget jag skäms för. Det är ett krav för oss att vi skall normalt ha 3h/v. för att vi skall ha en viss fysisk nivå. Till veckan skall vi ha vår obligatoriska orienteringspass. Borde inte klaga men roligare fysiska aktiviteter finns enl. min mening men det fixar sig det oxå.

Jag ser fram mot veckan som kommer då mina tre ny kompisar kommer att bli presenterade. De som kommer att följa mig, "högst" personligen, under hösten och in på det nya året!
Bliv du nyfiken? ja då får du vänta till nästa veckas utlägg här på bloggen och jag lovar att jag kommer att uppdatera bloggen bättre, nu när det värsta har lagt sig igen...

Ha en underbar helg så syns vi där ut hoppas jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar