torsdag 12 september 2013

Vad gör man när man är sjuk?

Jag är en person som blir rastlös efter två dagars uppehåll av träning det blir inte bättre av att man nu har fått sig en riktig rejäl dunderförkylning. Humöret kan nog vara bättre kan man lugnt säga.Men vid dom här tillfällena så får man försöka göra det bästa utav det. Detta har bestått av lite googlande 
på nätet och läsande tidningar. Det kändes helt ok, när jag hittade flera vetenskapliga rapporter om att män blir sjukare än kvinnor.... Ojj vad sjuk jag blev...Jag vill inte spä på debatten om skillnaderna mellan könen men artiklarna var intressanta att ta del av.

Idag känner jag mig skaplig igen då mina bihålor tycks ha repa sig så pass att man kan röra på huvudet utan att hela rummet snurrade och huvudet känns spricka. Nu är det "bara" en rejäl nästäppa som man få ha ett par dagar till, innan man kan börja träna igen.... Men som sagt dagarna har fördrivits med läsande och som gett lite nya tankar och idéer på träningen. 

I morgon fredag så ska jag hämta kompisarna!! Mer om det imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar