torsdag 26 september 2013

Så sjukt bra - å så fortsatte förkylningen

Så "sjukt" bra vilka härliga cykelskor jag har lyckats att få äga!  Kan bara säga att den här skon satt som "strumpa" på foten, stadig och gav stabilitet och var ett med cykeln. Ett bra alternativ för Bont skon som jag hade tänkt att investera.
Det är värt att betala lite mer och få en sko som håller för vad den sägs gå för och dessutom
billigare än Bont skon. 

Passet jag körde igår var ett 30 min X-pass som följdes av 30 min CX pass, två sköna svettiga pass men.... Kroppen var uppenbarligen inte riktigt återställd efter bihåleinflammationen vilket innebar att jag i morse lät både "knarrig och burkig" i min röst, dvs förkylningen har börjat om igen.....

Var det någon som sa något om frustration? "Vila" lär det stå ett tag till, på mitt schema. 

2 kommentarer:

  1. Men nej vad trist!!! Min största rädsla inför morgondagen, ska köra spinning och varken vill eller orkar bli sjuk igen.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Skulle ha trampat med dig(fredag lunch) spar på batterierna - sprejar näsan och väntar.......

    SvaraRadera