fredag 29 juli 2011

Semester och träning

Semesterturen!!!??
Väl hem kommen igen efter en blöt semester resa till Skåne  och västkusten. Kan inte säga att jag är nöjd med vädret. Regn och gråväder och det skall vara högsommar.....
Tur att komma hem till rätta sidan av Sverige igen! Här är det i alla fall varmt trots att det kan regna här med...

Ystad var delmål 1 här skulle det ha varit träningsförutsättningar men. Det uteblev pga av att staden var på väg ut i Östersjön bokstavligen.






Malmö blev nu ett nytt delmål som bjöd på mer regn och nu blåst samt den härliga värmen på +12 grader. Här blev vi dock i knappa två dagar. I väntan och förhoppningar att solen och värmen skulle komma! Men.....nej Åkte i stället nord väst upp mot Varberg


Men även där hade sommararen uteblivit. Ägaren av campingen berättade att dom hade haft 1 soldag på stranden sedan maj månad tills nu....
Semester och träning...
Träningen har inte kommit igång fult ut pga vädretsmakter. Har försökt motiverat mig att köra ett pass per dag men det har blivit mer sk "aktiv vila" än riktig träning. Resterande semester får jag råda bot på min träning och komma igång ordentligt med träningen!! Annars vet jag att Coachen kommer jaga mig med glödgad gaffel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar