tisdag 5 juli 2011

Inspiration och ny tändning!!!

Idag känns livet på toppen! Vilken inspirationsdag det har varit. Först en dag med lite administration och inknappning för nästa års budget. Bara det att nästan vara klar med den är en kick i sig själv att ligga före!! På em kom den stora inspirationen och ny tändningen, äntligen är jag pågång med att få coaching!!!  för min satsning, att komma tillbaka på löparbanan 2012 och de tävlingar som jag hoppas att kunna genomföra.

Slutet på dagen fick mig att verkligen ta ut mig så magen nästan vände sig. 60min Spinning med Carro blev termin slut på spinning denna vårtermin. Jag var genom blöt det fanns inte en torr fläck på mig. Passet var omväxlande intervall tempon med tunga och snabba intervaller efter ca 50min gick jag i väggen för första gången på länge allt tog slut, ork, ben, vatten... De sista 10min blev ett vilje pass där mjölksyran tog sin rätt. Snacka om duschen kändes skön! Nu vila sedan lite justeringar i mitt utkast till träningsprogram som jag ska sända min Coach i morgon.

Tack alla mina vänner för en fantastisk vår/försommar på gymmet. Nu är det löpning som väntar över sommaren kanske något sporadiskt pass på ngt gym, vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar