torsdag 14 april 2011

Tränings längtan

Vad man mår bra att få vakna och gå mot sitt andra hem. Dvs börja dagen med ett härligt morgon pass och veta att man mår så mycket bättre efter passet.  Jag längtar nu att få känna det igen!! Min förkylning vill inte ge sig utan den har parkerat i bihålorna som vanligt.... Men det kommer inte hindra mig att röra mig för det. Här skall bacillerna svettas bort.

Stegtävlingen på jobbet går sådär för vårat lag "Gångjärnet".  Vi är några stycken som är aktiva sen har vi några som inte direkt kommer ihåg sin stegmätare. Det är synd för dessa är personer som är mycket aktiva om dagarna och går mycket men de kommer inte i håg den lilla mojen som kan hängas runt halsen. Själv ligger jag och pendlar mellan 12 till 22 plats av 104 aktiva på jobbet. Men den envisa förkylningen gör att jag inte kan vara aktiv som jag brukar, men det är åtta veckor kvar så se upp, jag kommer att plocka placeringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar