måndag 23 december 2013

Dan före dan



Julledig! Hur skönt är inte det, att ha en lång ledighet som väntar, med tid för glädje, vila, umgänge och träning förstås!
Dagen började vid World Class i Katrineholm, anläggningen har verkligen bytt skepnad och snart kan sälla sig till World Class och dess varumärke! 
Det var med glädje jag gick igenom lokalerna och provade på maskiner . Trots jag skulle bara köra mitt PT-program jag har fått av Sara. 

Utanför anläggningen ser det inte mycket förut, men när man väl kommer in så öppnar sig en atomsfär som många skulle bli avundsjuka att ha. Grattis Katrineholm! Nu har ni fått en anläggning som är en riktig gymanläggning och kommer vara en av World Class spjutspetsar vad beträffar lokalerna. 

Spinningpasset idag var dock mediokert,.... alla har vi börjat någon gång men när man är bortskämd med duktiga, kunniga instruktörer så måste jag dock säga att Katrineholm har en del att jobba på men det måste få ta sin tid. 

Styrketräningen gav desto mer, rymliga lokaler med bra redskap och mycket av allt gjorde att mitt styrkepass blev riktigt tufft och fysiskt krävande. Styrkeprogrammet som Sara har gett mig kommer ge resultat. Ska köra det förhoppningsvis var tredje dag över helgerna.

Att jag kommer tillbaka till gymmet?! Absolut! för det är värt ett besök och du kommer hålla med om att anläggningen håller mycket hög klass.

1 kommentar:

  1. Kul att se lite bilder från annan World Class anläggning. Åter igen tusen tack för julklappen. MYCKET GOD.
    Önskar dig en god fortsättning och en härlig ledighet.

    SvaraRadera