söndag 18 augusti 2013

Nu börjar vardagen på allvar och träningshösten likaså

Kan man bli mättad på sommar bilder och minnen? Nej knappast, dessa är guld värda nu när vardagen börjar på riktigt igen.  Själv har jag varit igång i två veckor men när nu skolorna börjar igen så är väl sensommaren ett faktum och sommarens bokslut ett faktum.

Vad har nu sensommaren med sig? 
Jo en härlig upptakt av träning som skall leda fram till ett härligt löppar år 2014.

Åter igen kommer jag göra en riktig satsning som ska leda fram till deltagande i något längre lopp, inte riktigt bestämt vilket ännu. Denna gång tänker jag var ännu mer seriös med träning och kosthållning än förra gången. Vill du följa min framfart, så följer du mig här på bloggen! 

Om jag skulle tappa sugen så kommer jag gå tillbaka och titta på sommarbilderna, då jag bestämde mig för min satsning!

Vad har du för mål inför 2014?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar