söndag 26 april 2015

Var tar tiden vägen

Hela hösten och fram till maj månads utgång, har jag pluggat en PT utbildning. Många förutfattade meningar har slagits hål på och jag kan bara konstatera att jag själv och många andra har tränat felaktigt.... ta bara det här med rätt hållning vid utförande av rörelser!!

Det är med blandade känslor man går till gymmet där man ser och konstaterar att mer parten gör fel....

Att det finns en marknad för PT;en råder inget tvivel om och kundunderlag råder det inte brist på. Min träning har dragits ner till en låg balanserad nivå då heltidsarbete men mina resor och heltidsstudier gör att tiden knappt har funnits till något annat.

T.o.m familjen har börjat knorra men som sagt nu är upploppet kvar och målgång på de teoretiska bitarna. Själva examen tar jag till hösten för nu är det en intensiv period på jobbet.

Nu under maj månad kommer jag försöka komma igång ordentligt med min träning igen men med ett helt annat fokus på träning! Årets mål blir halvmarathon troligen i Stockholm.

Väl mött på gym och i spåret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar